Hjælp – vi mangler en bogholder i administrationen – og har nu fundet én :-)

Kontorhygge, medlemmer af Købmandsgården

Nedenstående gælder ikke længere, for vi lykkeligvis har fundet en bogholder, men vi lader opslaget blive, fordi vi altid gerne vil høre fra dig, hvis du er interesseret i tal og bogføring.

Hjælp – vi mangler en bogholder i administrationen

Elsker du at arbejde med tal og bogføring, har du lyst til at indgå i vores fællesskab, og er du frisk på at bruge nogle timer på frivilligt arbejde, er det måske noget for dig. 

Vi er i alt 30 ”frivillige” der driver KUNST & DESIGN Købmandsgården. Det er vigtigt for os at respektere hinandens kompetencer og forskelligheder, så vi får en spændende butik, der hele tiden udvikler og ændrer sig.

Det er også vigtigt, at den tid, vi bruger i KØBMANDSGÅRDEN, er tilpasset den enkeltes ønsker – nogle har lyst til at bruge mere tid end andre. Endelig er det utrolig vigtigt, at vi har det rart med hinanden og også får tid til sammenkomster og udflugter.

Læs mere om os her.

Administrationsgruppen består af Gitte G, Lone, Inga og Inge, der tager sig af varer og lagerstyring, Bente der tager sig af det daglige salg samt af den kvartalsvise kommissionsopgørelse, Kirsten der tager sig af at bogføre (e-conomic) og betale regninger, og Metha, der tager sig af regnskab og budget. Derudover er vores revisor, Mette Jørck altid parat med råd og vejledning. 

Kirsten ønsker at blive en del af butiksgruppen, så det er hendes plads i administrationsgruppen, som vi søger besat.

Hvis du er interesseret eller blot gerne vil høre mere, kan du kontakte:

Metha Molsted, telefon 23 96 25 85

Vi håber at høre fra dig.